Basispakket I

Vanaf €30,-ex. BTW per maand 

Het MicroStar boekhoudprogramma Basispakket is een logische keus als het Startpakket u niet meer voldoende mogelijkheden biedt. Het Basispakket heeft verschillende gradaties. Basispakket I beschikt over de volgende functies:

  • Onbeperkt aantal bedrijven of administraties
  • Grootboek
  • Debiteurenadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Dagboeken
  • Elektronische BTW aangifte
  • Aanmaningen
  • Memo’s bij stamgegevens
  • Grafische presentaties
  • Ouderdomsanalyse
  • Prijzen vanaf € 1.295,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 30,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates

Basispakket II

Vanaf €35,-ex. BTW per maand 

Basispakket II is gelijk aan Basispakket I maar dan uitgebreid met de volgende functie:

  • Facturering in omzetgroepen incl. mogelijkheid tot digitale facturatie in pdf-formaat
  • Prijzen vanaf € 1.895,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 35,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates

Om de boekhoudpakketten van MicroStar te kunnen draaien dient uw computer aan een aantal specificaties te voldoen.

Bekijk de specificaties

Basispakket III

Vanaf €45,-ex. BTW per maand 

Basispakket III is gelijk aan Basispakket II maar dan uitgebreid met de volgende functies:

  • Memo’s bij debiteuren, crediteuren en artikelen
  • Artikelenadministratie
  • Voorraadadministratie
  • Verkooporderadministratie
  • Uitgebreide facturering incl. mogelijkheid tot digitale facturatie in pdf-formaat
  • Prijzen vanaf € 2.595,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 45,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates

Voor alle MicroStar boekhoudsoftware geldt het volgende:

  • Onbeperkt aantal administraties/bedrijven (met uitzondering van het startpakket)
  • Zeer gebruikersvriendelijk, duidelijke invoerschermen, eenvoudig toetsenbord gebruik, uitgebreide documentatie
  • In alle bestanden kan worden gezocht op elke willekeurige letter- en/of cijfercombinatie via een overzichtelijk zoekscherm
  • Bladeren alsmede het overnemen van gegevens in het werkscherm is mogelijk
  • In alle vaste bestanden kunnen direct gegevens toegevoegd of gewijzigd worden zonder de functie waarmee men bezig is te onderbreken
  • Praktische helpinformatie voor elke rubriek en situatie beschikbaar
  • Het handboek is volledig in de computer aanwezig en direct op het scherm oproepbaar
  • Een uitleg van het toetsenbord is permanent op te vragen
  • Kleuren zijn per bedrijf instelbaar
  • Calculator is steeds beschikbaar
  • Memo van 250 regels tekst te koppelen aan debiteuren, crediteuren en artikelen. Permanent oproepbaar en te wijzigen
  • Boekingen zijn in alle boekingsprogramma’s te raadplegen
  • Boeken in meerdere jaren mogelijk
  • Lay-outs vrij aanpasbaar (bijv. facturen, pakbon e.d.)
  • Importeren van journaalposten vanuit andere administraties of pakketten. Ook journaalposten van salarispakketten zoals Microloon, Lopac, Salar, LogiSal,  Easylon, Nmbrs en Loon kunnen worden geïmporteerd
  • Eenvoudige back-up en restore procedures
  • Geschikt voor alle Windows besturingssytemen

Download nu

MicroStar Demo

Ervaar de optimale gebruiksvriendelijkheid van onze boekhoudsoftware nu gratis! Zo kunt u MicroStar thuis of op kantoor op uw gemak uitproberen.

Download demo