Cloudversie

Inhoud

Online administreren met MicroStar virtual computing!

Online administreren tegen lage all-in kosten!

Modern boekhouden, vanaf iedere plek. Altijd uw gegevens bij de hand en inzage in uw financiële situatie, waar u ook bent. U heeft niet meer nodig dan een eenvoudige notebook of PC.
Met software die zich bewezen heeft: al meer dan 30 jaar gebruikt door duizenden bedrijven. Met functies voor eenvoudige tot zeer uitgebreide administraties tot en met het gehele logistieke traject. Klik hier voor onze online werkplek.

MicroStar biedt u alle modules in zowel de offline als online versie. Met dezelfde bestanden! Er wordt op dezelfde wijze gewerkt en dat is makkelijk en uniek.
Gebruikmaken van de mooiste modules tegen geringe all-in maandkosten. Wij beheren het systeem voor u: back-ups en installaties van updates worden voor u gedaan, automatisch en op tijd. Uw bestanden worden veilig bewaard in een datacenter dat aan de strengste veiligheidsnormen voldoet.

Met online boekhouden bevindt uw administratie zich in de 'cloud'. Cloud computing of Software As A Service (SAAS) betekent dat de software (in dit geval van MicroStar) op een centrale server staat en zo op elk moment, via een internetverbinding, te gebruiken is.

Overal in uw administratie via internet
Administreren via internet! Dat is makkelijk, want met iedere PC die toegang heeft tot internet kunt u in uw eigen administratie werken. Bijvoorbeeld vanaf een andere vestiging, uw huis, uw vakantieadres of door uw medewerkers: eenvoudig door naar www.microstar.nl te gaan en met uw unieke inlogcode in te loggen in uw eigen administratie. Daardoor is het dus ook eenvoudig om met meerdere personen vanaf verschillende locaties in eenzelfde administratie te werken.

Alle MicroStar-modules ook via internet
MicroStar biedt alle functionaliteit op het gebied van administreren en al die functionaliteit is voorhanden via internet. U maakt gebruik van MicroStar-modules, waar door duizenden bedrijven al meer dan 30 jaar mee wordt gewerkt. Uitgebreid, praktisch en voor alles een oplossing. Dus uw keuze voor MicroStar biedt u voor de toekomst de garantie dat u bij uitbreiding van uw organisatie altijd met MicroStar verder kunt blijven werken.

Makkelijk samenwerken met uw accountant
U wilt uw administratie laten controleren door uw accountant. Via de portal kan uw accountant vanaf zijn locatie rechtstreeks in uw administratie werken. Dus u hoeft geen bestanden meer op te sturen! Uw accountant controleert of voert correcties door, terwijl u dit direct kunt zien en gewoon verder werkt. Makkelijk, snel en efficiënt.

Uw bestanden houdt u zelf!
Via een extern bureaublad ogt u in op de MicroStar Web-server. Deze is geplaatst in een datacenter dat voldoet aan de strengste eisen op het gebied van veiligheid. Dagelijks worden back-ups gemaakt op twee verschillende locaties en twee weken bewaard. Maar met u kunt ook zelf uw administratiebestanden overzetten (downloaden) naar uw eigen vaste schijf. Dat is een prettig gevoel. Want met een offline pakket van MicroStar kunt u ook werken met die bestanden. Ze zijn immers gelijk. U kunt ook bestanden van uw vaste schijf naar de MicroStar Web-server overzetten door een upload.

Lage prijs, all-inclusive!
MicroStar kent transparante prijzen. U weet daardoor precies waar u aan toe bent en hoeft geen extra kosten achteraf te verwachten. Met MicroStar Cloud werkt u met dezelfde functionaliteit als van de vaste pakketten van MicroStar, maar hoeft u de aanschafprijs niet op voorhand te investeren. U betaalt slechts een beperkt bedrag per maand, waarin ook nog het onderhoudscontract en het gebruik van de MicroStar-server zijn opgenomen. In deze prijs is een ruimte op de schijf voor u gereserveerd.

Gunstig te combineren met MicroStar (offline)!
MicroStar Cloud is goed te gebruiken naast het offlinepakket van MicroStar. De bestanden zijn identiek en te gebruiken via beide systemen. U kunt dus offline werken en het bestand uploaden, zodat uw accountant er ook mee kan werken. Of één van uw administraties voor meerdere locaties via de Cloud gebruiken. Mogelijkheden te over! Gunstig qua prijs is het sowieso. Wanneer u een onderhoudscontract heeft afgesloten op uw offline MicroStar, betaalt u voor de Cloud versie weinig: slechts ons beheer van uw bestanden.

Voordelen:

  • kunnen werken vanaf iedere plek
  • lage, all-in kosten per maand
  • alle functionaliteiten voor administreren
  • geen extra investeringen in infrastructuur
  • eenvoudige samenwerking met uw accountant
  • eigen applicaties kunnen op verzoek van de klant geïnstalleerd worden
  • klant krijgt standaard een K en L drive. K is privé en L is gezamenlijke schijf. Ook hier kunnen schijven aangemaakt worden (bv. management, HR, etc.)
  • automatische back-ups en updates

Prijzen:

  • Per gebruiker à € 35,- per maand
  • Optioneel Microsoft Office:
    • Microsoft Office Standaard (Word, Outlook, Excel en PowerPoint) à € 18,50 per maand
    • Microsoft Office Professional (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access, Publisher en One Note) à € 22,- per maand

Transparante condities:

  • Elke extra gelijktijdige gebruiker € 35,- ongeacht het aantal modules
  • Fair use policy inzake data opslag
  • Verplichte maandelijkse automatische incasso
  • Alle prijzen zijn per maand, excl. BTW
  • De prijzen worden jaarlijks op 1 januari geïndexeerd volgens de normen van het CBS

De cloudversie en de lokale PC-versie van MicroStar kunnen gratis uitgeprobeerd worden. Veel klanten kiezen de cloudversie omdat er dan geen MicroStar software en dus geen updates op de PC nodig zijn en het ook op Linux, Mac en tablets gebruikt kan worden.

Online demo

U kunt ook een online demo uitproberen.
Let op: alle data is tijdelijk en kan te allen tijden worden gereset.

Klik hier voor de online demo.

  • gebruikersnaam: microstar1
  • wachtwoord: Demonstratie1 (let op het wachtwoord is hoofdletter gevoelig)