Boekhoudpakket startpakket

Inhoud

Het MicroStar Startpakket is een goed instapprogramma waar de volgende basisfuncties in zijn verwerkt:

  • Administratie voor één bedrijf
  • Grootboek
  • Debiteurenadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Dagboeken
  • Elektronische BTW aangifte
  • Aanmaningen
  • Telebankieren
  • Facturering

Voor alle MicroStar boekhoudprogramma's geldt het volgende:

  • Onbeperkt aantal administraties/bedrijven (met uitzondering van het startpakket)
  • Zeer gebruikersvriendelijk, duidelijke invoerschermen, eenvoudig toetsenbord gebruik, uitgebreide documentatie
  • In alle bestanden kan worden gezocht op elke willekeurige letter- en/of cijfercombinatie via een overzichtelijk zoekscherm
  • Bladeren alsmede het overnemen van gegevens in het werkscherm is mogelijk
  • In alle vaste bestanden kunnen direct gegevens toegevoegd of gewijzigd worden zonder de functie waarmee men bezig is te onderbreken
  • Praktische helpinformatie voor elke rubriek en situatie beschikbaar
  • Het handboek is volledig in de computer aanwezig en direct op het scherm oproepbaar
  • Een uitleg van het toetsenbord is permanent op te vragen
  • Kleuren zijn per bedrijf instelbaar
  • Calculator is steeds beschikbaar
  • Memo van 250 regels tekst te koppelen aan debiteuren, crediteuren en artikelen. Permanent oproepbaar en te wijzigen
  • Boekingen zijn in alle boekingsprogramma's te raadplegen
  • Importeren van journaalposten vanuit andere administraties of pakketten. Ook journaalposten van salarispakketten zoals Microloon, Lopac, Salar, LogiSal, Easylon, Nmbrs en Loon kunnen worden geïmporteerd
  • Eenvoudige back-up en restore procedures
  • Prijzen vanaf € 450,- excl. BTW en exclusief onderhoud

Om de boekhoudpakketten van MicroStar te kunnen draaien dient uw computer aan een aantal specificaties te voldoen. Klik hier voor een overzicht van deze specificaties.